miércoles, enero 30, 2008

Avilés espabila en la música

Jorge Drexler, Ariel Rot y la Vargas Blues Band actuarán en Avilés en los próximos meses

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.